Program za djecu s poteškoćama – aktivnosti u lipnju 2021.

Glazbeni program – aktivnosti za lipanj 2021.
13. srpnja 2021.
Tjelesne aktivnosti u lipnju 2021.
13. srpnja 2021.

lipanj, 2021.


Naziv aktivnosti: Igre s pokretom uz glazbu

Nakon što je puštena glazba dječak J.Š. pokretima nastoji pratiti ritam glazbe, prijateljica mu se priključuje. Uzima dječakove ruke, te zajedno pokretima tijela prate ritam glazbe. Kroz ovu aktivnost razvija se motorika, empatija i interakcija.




Naziv aktivnosti: Igre s vodom

Potrebno:

dublja posuda,

voda

razni predmeti (mjerice)

 

U dublju posudu usuti dovoljno vode, zatim djetetu ponuditi različite predmete, u ovom slučaju mjerice gdje dijete preljeva vodu iz jedne mjerice u drugu, u igri se priključuju i druga djeca iz skupine. Igre s vodom zadovoljavaju dječju potrebu za istraživanjem, potiču razvoj taktilne percepcije i kognitivni razvoj djeteta.




Naziv aktivnosti: Prati smjer

Logičke igre su važne jer potiču izazov učenja i stjecanja znanja. One potiču rješavanje najrazličitijih logičkih zadataka i problema, apstraktno razmišljanje i povezivanje, zahtijevanju analiziranje i tumačenje raznih logičkih rješenja. One su izazovne i uspješno spajaju djetetovu kreativnost, analitički um i vedro raspoloženje.

Za igru ‘Prati smjer’ bilo nam je potrebno: karton, flomaster i spužve u bojama. Nacrtali smo polja, na početna polja smo stavili strelice u svim smjerovima i njima pridružili spužve različite boje.

Djetetov zadatak je bio prateći smjer strelica u određeno polje staviti spužvu odgovarajuće boje.


Izvor: vrticsn.hr




Naziv aktivnosti: Igra količine i spoji broj

Cilj ovih igri je utvrđivanje usvojenog znanja o brojevima od 1 do 10, povezivanje brojke i broja, razvijanje ‘matematičkog uma’, razvijanje fine motorike prstiju, razvoj vizualne percepcije.

Najprije smo povezivali kartice s brojevima i količinom točkica s druge kartice i tako smo radili parove. Brojali smo točkice na glas i pridruživali broju. Cilj ove aktivnosti je razvijati predmatematičke vještine i logičko razmišljanje.

Za drugu aktivnost bio nam je potreban kartonski papir, flomaster i štipalice sa otisnutim brojem.  Karton smo izrezali u krug, podijelili na deset polja i u njih ucrtali likove u svako polje određenu količinu.  Djetetov zadatak je bio štipalicu s brojem zakačiti za polje s odgovarajućom količinom likova u tom polju. Aktivnost je primjerena djeci od 5 do 7 godina.

 

Izvor: djecjivrticdjakovo.hr