Rogotin

21

Područni vrtić Rogotin jedan je od tri područna objekta Dječjeg vrtića Ploče, a nalazi se u prizemlju zgrade Mjesnog odbora Rogotin.

U vrtiću djeluje jedna mješovita skupina 6-satnog programa za djecu od navršene 3. godine života do polaska u osnovnu školu i integriranim 3-satnim programom predškole.

Skupina nosi naziv "Veseli vlakić", a vodi je odgojiteljica Angela Glamuzina.

20

VESELI VLAKIĆ


Ispred našeg vrtića
svaki dan prolazi
mnogo vlakića.
Kuda žure, kuda jure,
tko zna ???

Možda nam naša mašta
pokaže svašta:
igračaka, žvaka,
bombona, balona,
crvenih i žutih
puni vagoni….

I tako svaki dan
ispred našeg vrtića
prolazi mnogo vlakića!!!


Jesen


Početak jeseni smo obilježili raznovrsnim istraživačkim aktivnostima (jesenski plodovi -miris, opip, promatranje povećalima, isprobavanje okusa).


20211007_092709
Proveden je pokus "Zašto list mijenja boju" koji je pobliže upoznao djecu s procesom starenja lista odnosno mijenjanja njegove boje. Šetnje obližnjom okolicom omogućile su djeci promatranje i osluškivanje promjena u prirodi. Također djeca su brala i prikupljala raznovrsne plodove. Putem različitih likovnih tehnika imali su priliku izraziti vlastiti likovni doživljaj jeseni ( Šipak, Slika od lišća, List, Stablo u jesen). Umjetničke aktivnosti uključivale su čitanje slikovnica (Učimo o godišnjim dobima, U šumi žive pogodi im ime i sl.), pjesme (Tiho tiho pada, Kako se što radi). Prilikom boravka na otvorenom provođene su natjecateljske prilike koje su za cilj imale pronalaženje skrivenih jesenskih plodova (kestena, lista). Poticao se razvoj fine motorike modeliranjem, vezanja konopčića na listove, rezanjem lišća, lijepljenjem. Djeca su se poticala na konstruiranje prirodninama. Također bile su zastupljene matematičke igre pridruživanja količine (jesenski plodovi) broju, te predčitalačke aktivnosti (Početno slovo, slaganje riječi po predlošku).

Dječji tjedan

U dječjem tjednu naglasak je bio na poticanju svjesnosti sebe kao pojedinca, te brige jedni za druge putem empatije, suradnje i igre. Provedene su raznovrsne igre (konstruktivne, društvene, dramske), no naglasak je bio i na istraživačkim aktivnostima putem enciklopedija (Dijete) i videozapisa, zatim na umjetničkim (slikovnica Nebesko prijateljstvo, Ivica i Marica, recitacija Ja sam čovjek mali). Djeca su imala priliku likovno izraziti vlastiti doživljaj o pravima djece. Prilikom boravka na otvorenom provođene su pokretne igre: Mi smo djeca vesela, Graničari, Kolo.