Program za djecu s poteškoćama – aktivnosti u ožujku 2021.

Dramsko-scenski program – aktivnosti u ožujku
13. travnja 2021.
Informatika – aktivnosti za ožujak 2021.
14. travnja 2021.

ožujak, 2021.


 

 




Naziv aktivnosti: Taktilni baloni

Opis aktivnosti:

Bilo nam je potrebno: baloni, lijevak, riža, brašno, pura, gris

Razne rasute materijale pomoću lijevka stavili smo u balone, te sam na njih nacrtala razne emocije. Djeca su najprije po opipu raspoznavala materijale, a zatim smo ih opisivali. Igrali smo i igru ’emocija’ kojima sam imitirala izraze lica s balona, te od djece tražila da naprave isto.

Ovom aktivnošću razvija se fina motorika šake i taktilna percepcija i stječe se iskustvo dodirom. Istovremeno, razvija se i spoznajna sposobnost imitacijom emocija.

Naziv aktivnosti: Poklapalica emocije

Opis aktivnosti:

Bilo nam je potrebno: čepovi, lijepilo, karton i papir

Na čepove i papir nacrtala sam različite izraze lica (sretan, tužan, ljut…), te sam na karton nacrtala lik djevojčice na koji su djeca nakon što bi ja izraz lica nacrtala na papir, djevojčici čepom pridruživali identičan izraz. Pritom sam pričala o emocijama, kada su ljudi sretni,kada tužni, zašto se ponekad ljutimo…

Aktivnost je spoznajna jer dijete prepoznaje emocije, te istovremeno vježba razvoj fine motorike jer dijete mora odvrtati i zavrtati čepove.

Izvor: vrtic-sareni-leptiric.hr




Naziv aktivnosti: Igra „Čarobna vrećica“

Bilo nam je potrebno: neprozirna vrećica, razni mali predmeti u paru

U vrećicu sam stavila nekoliko različitih predmeta u paru. Zadatak je bio nakon što dijete izvuče predmet, opipom pronaći njegov par i opisati predmet ukoliko može.

Ovom igrom vježbali smo motoriku ruke, prepoznavanje predmeta dodirom, pažnju, pamćenje i rječnik.

 

Izvor: vrtic-ententini.zagreb.hr




Naziv aktivnosti: Šarene čarapice

 

Djeca imaju potrebu da vježbaju finu motoriku oponašajući nas i vježbajući s pravim predmetima. Odabrala sam male kvačice koje je lako otvoriti te sam postavila uže za sušenje na djetetovu visinu. Stavila sam kutiju s čarapicama i kvačicama. Surađujući sa mnom imali su osjećaj da obavljaju vrlo važnu zadaću. Znatiželjno su prionuli zadanoj aktivnosti međutim tražili su moju pomoć. Strpljivo samo ponavljali svoje radnje koliko god je puta bilo potrebno.

Dječak T.: “Tete, danas si me naučila kako ću mami  pomagati postavljati rublje!!!