Program ranog učenja engleskog jezika – aktivnosti u travnju

Program ranog učenja engleskog jezika – aktivnosti u ožujku
7. travnja 2023.
Program lutkarstva – aktivnosti u travnju
15. svibnja 2023.

travanj, 2023.


Mjesec travanj je kod malih engleza prošao u blagdanskom raspoloženju povodom Uskrsa ( EASTER ) a uz to smo obrađivali i temu TRANSPORTATION, koja se posebno svidjela dječacima u skupini.  U svaku temu se uvodimo aktivnostima Talking about pa smo tako i ovaj put razgovarali o tome „ What does Easter mean to you? What do we celebrate?“ Usvojeni pojmovi uz ovu temu su : Easter bunny, eggs, chick, basket , grass. Pjesma koju smo učili u sklopu uskrsnih aktivnosti je pjesma pod nazivom „ Ten little bunnies“  a Flashcard game pod nazivom „ Pass the egg“. Kod ARTS and CRAFTS aktivnosti kaširali smo balone koje smo bojali temperom te ukrašavali jaja od stiropora decoupage tehnikom. Djeci se posebno svidjela board game( natjecateljska igra) sa zadatkom što prije prijeći krugove na ploči koristeći kocku na pisanice sa raznim bojam i uzorcima. Numeracy aktivnosti su postavljene kao zadatak u kojem je trebalo u košaricu nacrtati zadani broj pisanica i sve zajedno obojati. Razvoj sitne motorike jačali smo provlačenjem vunenog konca kroz rupice na plastificiranim fotografijama uskrsnih motiva.

Druga ovomjesečna tema, TRANSPORTATION, privukla je veći interes kod djece te je tim i dulje potrajala. Usvojeni pojmovi su :car, bus, tractor,truck, helicopter, airplane, boat,rocket, bike. Na početku smo razgovarali: „ Do you drive or walk to Kindergarten?“ . Koristeći FLASHCARDS igrali smo igru“ Who has ?“ a pjesma koju su djeca odlično usvojila bila je „Driving in my car“. Djeci sam kao poticaj postavila magnete i metalne autiće gdje su sami istraživali i spoznali mogućnosti magneta, točnije , povlačenja i guranja autića pomoću navedenog. Numeracy aktivnosti smo poticali brojanjem kamenčića ( construction counting to 10 ) koji su se trebali ubaciti u kamionsku prikolicu po zadanom broju, a razvijanje sitne motorike smo jačali modeliranjem plastelinom, izradom prometnih sredstava prema predlošku. Sensory play and classification vježbali smo razvrstavnjem prometnih sredstava na Sea-Air- Land, koristeći fotografije sredstava i fotografije mora, kopna i zraka. Djeca su također bila potaknuta, i došla na ideju da nacrtaju svoje omiljeno prijevozno sredstvo te pritom imenuju nacrtano.