U odnosu na cilj postavljeni su sljedeći zadaci:
Projekt smo započele tako da smo prvo informirale roditelje o individualnim prehrambenim sklonostima i navikama djece. Nismo ostale ravnodušne na situaciju za vrijeme najvažnijeg prvog jutarnjeg obroka djece i nedovoljnog konzumiranja mlijeka. Osjećale smo se odgovorne za to koliko će dijete pojesti i kako će se hraniti dok je u vrtiću. Željele smo prvo ostvariti povezivanje s roditeljima, jer njihov pozitivan pristanak i razmjena informacija bio j prvi korak k ostvarivanju projekta.
Bilo je bitno s djecom razgovarati o doručku, o hrani koju jedu i piću koje piju. Pokušale smo ih informirati o važnosti zdravih namirnica. Počele smo širiti i bogatiti dječji rječnik (protein-važan za rast i razvoj, vitamin D- kalcij). Također so proširivali znanje o prirodi i životinjama i došli do spoznaje da svi sisavci piju mlijeko, pa tako i mi. Počeli smo prikupljati razne sličice o mlijeku i mliječnim poizvodima, te ih lijepili u album koji smo nazvali „ZDRAV DORUČAK“. Prikupljali smo i čaše od jugurta, mlijeka , sirka, maslaca i drugih proizvoda za našu trgovinu gdje su se djeca svakodnevno igrala. Posebno im se svidio dio o sisavcima, pa smo na kraju imali i album gdje su bile razne sličice životinja koje hranu svoje mlade, a i djeca su donosila svoje slike kad su bila mala gdje ih je mama dojila.
Naša teta kuharica nam je pomola u pripremi raznih jela. Tako smo s djecom prvo pravili puding. Okupili smo se svi oko stola i promatrali tetu dok je usula puding u mlijeko.
Nakon toga su sva djeca promješala i s nestrpljenjem čekala da teta kuharica skuha puding. Prvo smo pričekali da se malo ohladi i pojeli ga. Svi smo se složili kako je naš puding puno ukusniji od kupovnog, a i puno zdraviji. Kako se djeci svidjela ta aktivnost odlučili smo se za još pothvata u spravljanju raznih namirnica. Tako smo svi u spravljanju kolača razvlačili tijesto, ali doznali da u kolač također ide mlijeko. Pravili smo i jogurt, puru, čokoladno mlijeko, čokolino. Na kraju je stigao i sladoled na oduševljenje sve djece. Primjetili smo prve veće promjene na djeci. Djeca razgovaraju te izmjenjuju informacije, prave razna jela doma s mamama u kojima veliku važnost ima mlijeko. Za doručak većina djece uzima dvije čaše mlijeka. Mlađa djeca na naše oduševljenje piju pola čaše pomoću slamke. Vidjevši da nam je projekt uspio, organizirale smo igru „POGODI PO OKUSU“. Djeca su trebala pogoditi što piju; mlijeko, kakao, jogurt...
2011./12.
Važnu ulogu u prehrani djece predškolskog uzrasta imaju mlijeko i mliječni proizvodi