prosinac 2019. do ožujka 2020.
U sklopu projekta Glazba uz pomoć crteža i slušanja glazbe upoznali smo se sa nekim instrumentima. Djeca su uživo mogla čuti kako zvuči harmonika pa su je probali držati i svirati kao i mandolinu,gitaru… U goste smo pozvali i dvije učenice Glazbene Škole koje su, svirajući, predstavile violinu i klarinet.
Uz pomoć udaraljki iz Orffovog instrumentarija djeca su izgovarajući i pjevajući poznate brojalice popratili sviranjem na udaraljkama po Askupinama,pojedinačno i svi skupa.
En ten tini, En den dore, Jedna vrana gakala,Ide ide patak,Kos… izvodili smo tako da smo instrumente podijelili po zvučnosti – grupa triangla, grupa šuškalica, grupa tamburina i izvodili po dijelovima pojedinačno i u skupinama.
U pjesmama Šuma blista i Najljepša mama na svijetu kombinirali smo ritam sviranjem i pljeskanjem dlanovima,pucketanjem prstima,koračanjem u ritmu pjesama.
Upoznali smo se sa osnovnim pojmovima: Što je zvuk,ton,boja tona (glasa). Naučili smo glazbenu solmizaciju i fonomimikom pokazivali visine tonova. Vježbali smo prepoznati duboke i visoke tonove. Pjevali smo solo i u zboru dječje pjesmice: Mi smo djeca vesela, Zeko i potočić, Na slovo,na slovo i dr.
Pomoću rekvizita kao što su samoljepiva ploča,likovi psa Reksa,žabe i livade uvježbavali smo dikciju izgovarajući naglašeno“Reks“ i „Kre“. Mjesta na kojima nema psa ili žabe,već je ostala samo prazna livada, su bila mjesta na kojima se šuti,ništa ne izgovara i ne svira na udaraljkama (pauze). Djeca su se dobro snalazila i shvatila čemu služe pauze u glazbi.
Od kartona smo napravili lik krokodila i pečenog vola te maskirali djecu u crnačku nošnju. Uz pjesmu Tata Taranta izvodili smo igrokaz uz pomoć navedenih rekvizita. Djeca su bila zadovoljna tim vizualnim efektom i svi su se željeli okušati u našem malom „mjuziklu“. Na isti način smo dočarali i pjesmu „Prometnik“.