Kod djece se zapaža veliki interes za sve aktivnosti. Djeca iskazuju inicijativu u organiziranju glazbenih igara. U Glazbenom kutiću djeca su se izmjenjivala na instrumentima, svirala, stvarala male bendove, međusobno se dogovarala tko će biti pjevač, tko plesač, a tko će svirati pojedini instrument, istraživali su zvuk, izražavali se pokretom, izražavali svoje misli i emocije. Razvijaju pozitivnu energiju, a ozračje u grupi je vedrije, veselije te djetetu pomaže u razvoju osjećaja sigurnosti i samopouzdanja. Djeca zajedno organiziraju nastupe, te se oslobađaju od straha od nastupa i stječu veće samopouzdanje. Uz pomoć literature, pripremljenih slika, časopisa, aplikacija zajedno smo istraživali o glazbenim instrumentima te se polako upoznavali s nazivima i karakteristikama pojedinih instrumenata.
Naučili smo puno novih pojmova: vrste instrumenata-glazbala s tipkama, glazbala sa žicom, puhačka glazbala, što su to zvukovi, što proizvodi zvuk, što je to modalitet-jačina-tempo...
U glazbenom centru igra je postajala sve konstruktivnija i bogatija. Djeca su surađivala, komunicirala te razvijala osjećaj pripadnosti u skupini. Naučili smo da pjevanje zapisujemo pomoću nota. A crtovlje je mjesto gdje žive note. Postoji pet katova, odnosno crta. U najnižem je niski ton, a na najvišem katu je visoki ton. Zajedno smo crtali note i crtovlje. Osim nota upoznali smo se s pojmom tempa. Naučili smo da postoji ADANTE-sporo i ALEGRO-BRZO te smo naučili još što je to DINAMIKA. Djeca su također naučila kroz pjesmice i plakat što u melodiji znači pauza i kako je označavamo.
pedagoška godina 2019./2020.
Naučili smo puno novih pojmova: vrste instrumenata-glazbala s tipkama, glazbala sa žicom, puhačka glazbala, što su to zvukovi, što proizvodi zvuk, što je to modalitet-jačina-tempo…